Beoordelingen van Lin Fa Zeist

Recente recensies

4.0
M.J
23 juni 2026

Lekker gegeten

Voost
22 juni 2026

Nasi goreng met kip blijkt zeer donkere rijst met vreemde smaak. Heeft weinig met Indische gebakken rijst te maken. Ruim 35 minuten te laat bezorgd

A Smit
22 juni 2026

Eten was goed, behalve de vegetarische loempia, die was echt niet lekker, helaas. Niet opgegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ed
22 juni 2026

Lekker! Zeker de Indische varkenshaas saté in ketjapsaus! Aanrader!! Maar waarom is de bami zooo zout. Echt te zout. Waarom is dat?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Barneveld
22 juni 2026
Adrie Lansing
21 juni 2026

Heerlijk eten, goed warm

Marco
20 juni 2026

Jammer dat ze niet bij de opmerkingen kijken. Wel klagen dat je niet via thuisbezorgd moet bestellen(daar gaat het wel goed bij de opmerkingen) maar via hun eigen site wordt nergens naar gekeken.

Koster
14 juni 2026

Het was heel snel on huis en was super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harriette
14 juni 2026

Super snelle bezorging

Hj Rollfs
14 juni 2026

Het was weer opperbest.. best..best !!

John
13 juni 2026

Prima gegeten goed warm ook.

Petra Muhren
12 juni 2026

Het was heerlijk

Reijer
10 juni 2026

Prima maaltijd en snelle bezorging

Simon vd Rivier
8 juni 2026

Bestelling snel gebracht. Goede hoeveelheid. Lekker eten combi Indische maaltijd 2p Dank

Tinie Belo
8 juni 2026
Albert
7 juni 2026

Weer geen sambal erbij Wel besteld

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Margo Meijer
4 juni 2026

Was allemaal prima

Annemiek Geerinck
1 juni 2026

Heel lekkere babi pangang. Snel bezorgd door een vriendelijke jongen. Helaas had ik geen fooitje sorry Ik heb lekker gegeten

Aleks
27 mei 2026

Was super lekker!

Helsdingen
26 mei 2026

Ik had besteld nasi en babi pangang , en zou dit om zes uur afhalen. Bovendien hadden we bij opmerking erbij gezet graag extra heet, vanwege eerder lauw eten. 17.50 kom ik binnen en staat tot mijn verbazing mijn bestelde eten al klaar op de toonbank,dus we hadden toch weer lauw eten helaas.

Reactie van Lin Fa

Als u toch 10 minuten eerder komt kan je beter aan de balie bestellen ipv vantevoren bestellen, als het eten eerder klaar is staat het op een warmhoudplaat.

Theo
26 mei 2026

Mals vlees. Super lekker!

Sal
25 mei 2026

Was weer top! Het eten was heerlijk, goed op smaak en nog lekker warm bij aankomst. De bezorging was snel en vriendelijk!

willem
25 mei 2026

Eten was op tijd geleverd en nog warm verder was het eten goed..

Emmes
24 mei 2026

Was goed eten, mooie portie, en de saus werd apart meegegeven waardoor het vlees knapperig bleef. Heerlijk!

M van Grondelle
23 mei 2026
Peter
23 mei 2026

Was een grote bestelling voor een groep. Klopte helemaal en we hebben heerlijk gegeten. Prima !!!

m nijenhuis
22 mei 2026

was lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerrie
16 mei 2026
W Martinez
16 mei 2026

Het bestelde eten was heerlijk en vers ! En de bezorger was zeer vriendelijk !

Mar
12 mei 2026

Het eten was heerlijk Niets op aan te merken Wij bestellen hier vaker

V.hasselt
11 mei 2026

Heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Petra Muhren
11 mei 2026

Het was heerlijk. Half uurtje later dan was afgesproken. Maar het was vast druk i.v.m. moederdag .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mirjam
10 mei 2026

De tjap tjoy was lekker, de soep smaakte waterig

Gerard
10 mei 2026

Altijd goed en lekker.

Sandra
9 mei 2026

Zowel maand menu als Aziatische rijsttafel waren heerlijk. 👍

Jeroen
9 mei 2026

Top

m.lensink
9 mei 2026

Lekker eten, vriendelijke bezorger

mgjb
8 mei 2026

Wantan soep, loempias, Ab Sie. Heerlijk als altijd!

D. Hoogstraten
8 mei 2026

Wij hadden een maandmenu voor twee personen besteld op de site staat dat er witte rijst bij zit maar die zat er dus NIET bij. Gelukkig had ik ook nog bami erbij besteld anders hadden we alleen vlees gehad dat was jammer maar dan moet er niet bij staa n dat het met rijst geleverd wordt.

Reactie van Lin Fa

Standaard wordt het met witte rijst geserveerd omdat u ipv witte rijst met bami wou wordt er geen witte rijst meer bij gedaan.

Bert
4 mei 2026
W.K.
3 mei 2026

Heerlijk eten en hele aardige bezorger

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Barneveld
3 mei 2026
Yvonne Westen
3 mei 2026

Het gaat altijd goed, maar deze keer waren de bakjes aan de zijkant iets ingedeukt waardoor het deksel niet goed afsloot. Er was saus uit de bakjes gelekt met als gevolg een grote kleverige kledderboel. Maar het eten smaakte goed.

Margo Meijer
28 april 2026

Helaas zat er in de pangsit nagenoeg geen vlees eigenlijk niks en was erg vet. Ik betaal alleen het deeg. Dus te duur. Verder was het lekker. Fijne bezorger netjes afgeleverd en op tijd.

Bernard
27 april 2026
Alfons
27 april 2026

Erg lekker en mooi op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erik
25 april 2026

Bezorging was bijna uur later dan afgesproken - maar kreeg als compensatie wel Lekkere dessert gebakjes. Eten is super!!

Carl Ottow
25 april 2026

Lekkere en ruime portie Babi Pangang - de korst van de Loempia vond ik tegenvallen...mogelijk is een zakje en vervoer ook té nadelig.

Wilma
24 april 2026

Heerlijk eten en op de afgesproken tijd gebracht.

john
23 april 2026

Top

Michel Vermeulen
22 april 2026

Eten was lauw. Bami smaakte minder als "gewoonlijk"

Barend
20 april 2026

Altijd heerlijke maaltijden , Ku lo yuk weer fantastisch net als de babi ketjap, stelt nooit teleur

Martin
20 april 2026

Het eten smaakte heerlijk en het was warm en de bezorger was keurig op tijd en vriendelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerard
19 april 2026

De babi pang gang smaakte goed, maar het vlees was aan de droge en harde kant. De vorige keren was het vlees malser en minder droog.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Lin Fa

Volgende keer bij bestelling minder door bakken door geven

J. Hardenberg
17 april 2026
TT
7 april 2026

Zeer goede kwaliteit en bezorging op afgesproken tijdstip.

Erik
5 april 2026

Prima geregeld en levering warm en keurig op tijd. En dat op 1e Paasdag.

Gerard Hiemstra
5 april 2026

Alles perfect

Hogenhout
3 april 2026

Prima kwaliteit, goede temperatuur, vriendelijke bezorger.

Jenny
30 maart 2026

Hele vriendelijke bezorger. Eten was prima

Peter
30 maart 2026
A Smit
30 maart 2026
Irene
29 maart 2026
Hendrie Barendrecht
28 maart 2026

Erg goed, zoals altijd :-)

Sanne
28 maart 2026

Eten was weer heerlijk, maar niet alles was even heet. Het eten was 3 kwartier te laat bezorgd, terwijl ik al om 11 uur 's ochtends had besteld voor 18:30 's avonds. Natuurlijk niet erg als het druk is, maar zou fijn zijn als je hiervan op de hoogte wordt gebracht. Na een half uur heb ik gebeld en toen kreeg ik te horen dat ze met mijn laatste onderdeel bezig waren. Een kwartier later werd het bezorgd, bezorging zelf was prima

m.lensink
28 maart 2026

Lekker eten Vriendelijke bezorger

Ton Verschuren
28 maart 2026

De bezorging kwam een klein half uur later

Ank
28 maart 2026
Roy Lund
27 maart 2026

Het was heerlijk, maar ik denk dat ik Ti pan sui ngau geleverd heb gekregen ipv Ti pan siu Lin fa.

mike bisschop
26 maart 2026

Goed eten is lekker dit is top maaltijd

Barneveld
26 maart 2026
D. Hoogstraten
26 maart 2026

Lekker gegeten prima verzorgt op tijd geleverd.

Jian Pierre
25 maart 2026
Suzan Hofstede
23 maart 2026
MARCO DEN HARTOG
21 maart 2026

heerlijk gegeten

Michel en Ellen
20 maart 2026

Er is iets veranderd: andere kok? Er zat geen ketjapsaus op de sate en de loempia speciaal was veel minder lekker dan eerder.

John
17 maart 2026
Rolf
16 maart 2026

Snelle service! Gerechten waren echt subliem! Heerlijk gegeten! We komen snel weer terug. Bedankt voor de service!

Tobias
16 maart 2026

Heerlijk mals en smakelijk!!

Steinvoort
16 maart 2026
Pieter
16 maart 2026

Altijd goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alexander
15 maart 2026

Heerlijke rijstafel wederom!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerard
15 maart 2026

Het eten is altijd lekker, jammer genoeg was de bijgeleverde mihoen niet echt warm.

Sandra
14 maart 2026

Heerlijk eten, op tijd geleverd, compleet met een lekkere verrassing er bij. Top!

Chris
14 maart 2026

Maandmenu besteld , met Filippijnse Adobo kip ? , geen zoetzure saus , maar iets met verschrikkelijk veel zout , niet eetbaar !

Kloosterman
14 maart 2026

Goed, snel, lekker.

J van Muijen
12 maart 2026

Heerlijk eten. Dankjewel.

Margo Meijer
11 maart 2026

Eten was niet warm

Jeroen
11 maart 2026

Altijd op tijd en echt weer lekker eten!

Peter Schipper
7 maart 2026

Zoals altijd weer heerlijk! Ook fijn om onbezorgd glutenvrij te kunnen eten. Vriendelijke bezorging.

Wilma
7 maart 2026

Heerlijk eten en op de afgesproken tijd bezorgd

Patrick
6 maart 2026

Smaakte weer top en snelle bezorging!!

Arie
2 maart 2026

Het eten smaakte zeer goed en snelle bezorging, TOPPIE

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Klaas
1 maart 2026

Ok

D. Hoogstraten
28 februari 2026

Lekker gegeten de bestelling was prima verzorgt en op tijd geleverd.

Jeroen
28 februari 2026

Top

mgjb
27 februari 2026

Door omstandigheden geruime tijd niet afgehaald bij LinFa. Maar vandaag weer heerlijk gegeten, de kwaliteit blijft als vanouds, constant en uitstekend. WanTan soep, loempia, Ab Sie en Kong Po Kai. Heerlijk!

Frederik
24 februari 2026
R
23 februari 2026

Treurige opgewarmde babi pangang, overcooked, niet te doen, bezorging geeft n lekkende tas af, teleurstellende ervaring

Mark
23 februari 2026

Was nog lekker warm, tomatensoep was aan de waterige flauwe kant en haaienvinnensoep ook wat flauw. Babi pangang in Indische ketjap saus was weg lekker en nasi ook lekker gevuld met vlees.