Beoordelingen van Lin Fa Zeist

Recente recensies

5.0
Lientje
gisteren
Monica
19 januari 2022

Babi Pangang zo super mals erg lekker. Weer heerlijk gegeten! Mijn favoriete Chinese Restaurant!

Wassens
15 januari 2022
M.lensink
15 januari 2022

Prima eten en bezorging

Vincent
15 januari 2022

Snelle levering! Netjes verpakt en bezorgd. Op zich lekker, maar vond de Chinese rijsttafel van vroeger lekkerder dan de Aziatische rijsttafel van nu. Tevens lijkt de portie kleiner dan vroeger

B Vd Berg
15 januari 2022

Simply perfect, en snel bezorgd !

Lia Wentzel
14 januari 2022

Babi ketjap was te scherp; teveel pepers. Bezorging om 18.05 uur ipv 18.30 uur

Lex Paat
14 januari 2022

Woon sinds oktober bij Linfa om de hoek... heb weer heerlijk genoten van het maand menu

Peter Schröder
13 januari 2022

Mihoen met kip en mihoen met garnalen; eenvoudig maar lekker.

F. De Jonge
11 januari 2022

Goed gegeten en goede kwaliteit.

Lex Paat
11 januari 2022

Sinds oktober in Zeist komen wonen. Al enkele keren iets besteld. Goed van kwaliteit. Alleen jammer dat bezorg tijd aan de lange kant is

Anja Berends
10 januari 2022

Prima en correcte afhandeling bestelling en bezorging, lekker gegeten.

Stroosnijder
9 januari 2022

Zoals altijd heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan
9 januari 2022

Het eten was zeer goed, jammer dat er geen sambal bij was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Verkade
9 januari 2022
John
9 januari 2022

Geen gewoon goed

M.lensink
8 januari 2022
B. Vd Berg
8 januari 2022

Wat een leuke verassing, die Hot Wok Beef met nasi :-) Heerlijk vlees. Smaakte, met een beetje sambal, echt top. Complimenten !! Ik ga vaker eens experimenteren met de menukaart

Lennu
6 januari 2022
E. Smit
6 januari 2022
M. de Zeeuw
4 januari 2022
Ramona
4 januari 2022

Heerlijk gegeten en vriendelijke bezorger

Frederik
3 januari 2022

Bezorging was zo'n 45 minuten later dan aangegeven, maar het eten was warm en smaakte verder prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chris
3 januari 2022

Bezorging altijd ruim op tijd. Kwaliteit van het eten meer dan goed. Smaak is ook prima, niet te heet, niet te pittig. Je kan er altijd zelf nog wat bijdoen. De enige Chinees in zeist die en op tijd bezorgt, en geen opgewarmde troep serveert! Dit mag echt complimenten hebben.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisa
2 januari 2021

Geweldig verrassend gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brouwer
2 januari 2021

Altijd goed. Alleen nu denk ik door de drukte miste wij de kroepoek. 1 januari.

stroosnijder
1 januari 2021

Heerlijk

Dave
31 december 2021

Zoals gewoonlijk lekker eten! Mijn vrouw heeft nooit chinees willen eten. Pas bij deze chinees omdat het echt veel smaakvoller is dan bij andere Chinezen restaurants. Lin Fa onderscheid zich van andere restaurants in kwaliteit!

Hans Tolsma
31 december 2021

goed verzorgd

WP Keuper
30 december 2021
jan schipper
29 december 2021

ik heb een keer de koe-lo yuk besteld. vergeleken met andere restaurants, mis ik een klein beetje coctailfruit in de saus en de balletjes mogen iets kleiner. verder prima gerecht

Rudy M.
28 december 2021

Eten was weer heel erg lekker, bezorging was ook prima. Bezorger bood zijn verontschuldigingen aan omdat tijden shet transpoirt wat van de saus was gelekt en bood aan om een nieuwe bestelling bij het restaurant op te halen. Was niet nodig maar zegt wel wat over de oprecht- een eerlijkheid van de de bezorger.

N. Meijer
28 december 2021
Laci
28 december 2021
Anna Koeleman
27 december 2021

Goed eten, niet vet! Makkelijk te bestellen via de app.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk
26 december 2021

Zoals altijd uitstekende kwaliteit. Top keuken!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van barneveld
26 december 2021

Heerlijk gegeten met de kerst

Venema
26 december 2021

Het was nog goed warm en goed optijd en heerlijk top gedaan👍

A Smit
25 december 2021

Heel lekker gegeten.

CT
20 december 2021

Besteld via website, ging makkelijk. Tip: optie om fooi voor bezorging toe te voegen bij bestelling. Dan is alles digitaal. Goed omgegaan met opmerkingen: geen saus, geen plakjes ham/kipfilet bovenop nasi/bami. Nog steeds te zout ondanks verzoek minder zout. Anders 5 sterren.

Verwijs
20 december 2021
Lenny
20 december 2021
Martijn
19 december 2021
Prager
19 december 2021

Helemaal prima. Bezorging was 5 min te vroeg en eten voldeed helemaal aan onze verwachtingen. Gaan we vaker bestellen.

Lia Wentzel
19 december 2021

Kwaliteit was goed en mooi op tijd geleverd!

NN
18 december 2021

Heerlijk de Mongoolse gerechten. Ook de soepen. En supersnel bezorgd.

Klaas
18 december 2021

Zoals altijd weer gewoon goed!

Joke Tupker
17 december 2021

Het bestelde product is goed warm, maar ik vind inhoud te zoutig , groenten te zacht , mis wat ei. Voor de rest prima .

P. Kronenburg
16 december 2021
Bas
16 december 2021

Bezorging is vriendelijk en op tijd, gerechten zijn lekker en compleet. Niks op aan te merken. Verder nog ruim assortiment wat ik nog niet geprobeerd heb dus ik kom zeker nog eens bestellen.

Lizzy
15 december 2021
Monica
15 december 2021

Helemaal super. Lekker eten. Zoals de vorige keer prima:-)

Arnold
14 december 2021

Was weer overheerlijk. Altijď een feestelijk maaltijd Lang leve ling fa

Rob de Bruin
13 december 2021

Heerlijke producten. Online bestellen zeer makkelijk. Service is uitstekend en mooi optijd gebracht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Don
12 december 2021

Top eten en bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
11 december 2021

Zo snel mogelijk is langer dan de tijd die je kan afspreken. Loempia's waren koud

E. Smit
11 december 2021
M Vos
11 december 2021

Eten was erg wisselend, de beef lekker pittig en smaakvol. De babi Pangang vettig, niet knapperig, niet lekker. Kleine Slappe gebakken banaan. Nee sorry, 1x LinFa geprobeerd, maar niet meer.

Anoniem
9 december 2021

Verse groenten en garnalen (eerder kip), niks blik of diepvries, superheerlijk! Al jullie maaltijden die ik bestel (zonder varkensvlees) helemaal top. En ik wil recept soepen.

Binnenbos
8 december 2021
Marian van der Poel
6 december 2021

heerlijk eten, iets minder zout zou ik nog lekkerder vinden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

willy nilsson
4 december 2021
Lia Wentzel
2 december 2021

Eten was goed en op tijd bezorgd

R Stroosnijder
2 december 2021

Altijd heerlijk

Loes
30 november 2021

Prima eten!

Wessling
30 november 2021

Zie mijn eerdere mail

Michel
29 november 2021

Heerlijk gegeten, eten besteld,was op tijd aardige man die het kwam brengen. Was weer top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anita
28 november 2021

Vind het altijd top maar dit keer niet. Had voor het eerst de bestelling ruim 1 uur en 15 min voor de levering besteld in plaats van zo snel mogelijk. De bami was lauw en de loempia’s speciaal ..de buitenkant was taai….het proefde slsof de bestelling al een tijdje klaar was en warm was gehouden. De loempia’s zijn normaal knapperig. Sorry, het was niet lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P.v.V.
28 november 2021
Wilma
28 november 2021

De loempia's waren goed. De Indonesische rijsttafel was erg vlak en zoetig van smaak. Geen pit, weinig onderscheid in de gerechtjes. En zijn er geen alternatieven voor al dat plastic??

Sonja Boer
27 november 2021
Mieke
27 november 2021

Altijd klasse

Lien
24 november 2021
D. Hofstede
21 november 2021

Goed snel en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerrit van Dijk Mob
21 november 2021

Geleverd opafgesprokrn tijd. Levering compleet volgens bestelling en van uitstekende kwaliteit.

Merkestijn
20 november 2021

Jammer, eten qua smaken goed alleen kwam het eten lauw in huis. En we hadden om kuipje sambal gevraagt, alleen zat die er niet bij.

M.lensink
20 november 2021

Prima

Barneveld
19 november 2021

Was weer snel bezorgd en lekker

Van Tellingen
18 november 2021

Het eten werd optijd bezorgd. Het was warm, lekker en veel!!! Altijd goed eten en goeie service!!

Jan willem
17 november 2021
John
17 november 2021
Rutger
15 november 2021

Bezorger was te laat, het eten was hartstikke goed. Voor herhaling vatbaar!

M.lensink
13 november 2021

Prima

Spies
13 november 2021

Eten was prima 👌

Ronald
12 november 2021

Eten was prima en ruimschoots op tijd geleverd. Top!

Dave
11 november 2021

Weer lekker gegeten zoals altijd bij Lin Fa. Bezorging altijd snel (ongeveer) half uurtje. Eten was heerlijk. Goede kwaliteit en met zorg gemaakt dat proef je. Aanrader!

M.
8 november 2021

Perfect verzorgd. Mooi op tijd en goed qua temperatuur. Heerlijk gegeten!

Have
8 november 2021

Kwaliteit goed, lekker en warm. Duurde wel bijna 1 1/2 uur. Ook voor zondag erg lang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

jeroen
7 november 2021

Eten was goed warm en erg lekker zoals altijd

Dave
6 november 2021

Top! Ik bestel regelmatig en Altijd is de kwaliteit goed. Beter dan welke chinees dan ook. De bezorging is Altijd snel en het eten is voldoende op temparatuur. Een echte aanrader.

Marga Behrens
1 november 2021

Wij rijden speciaal vanuit Woudenberg hier naartoe om eten te halen. Geweldig! Zo lekker allemaal. En als het druk is is het het wachten beslist waard! Een aanrader dus!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dalhuisen
1 november 2021

Om 17.01 bestelling via eigen website geplaatst , geef aan z.s.m . Na 1,5 uur ( ja u leest het goed 90 minuten) komt de bezorger, helaas met een hele andere bestelling Gebeld ( bij hun ligt de telefoon ernaast) dus 6x bellen heb ik iemand aan de lijn , hij zal zorgen dat het goede komt. U raad het al om 19.11 komt bezorger weer , met het goede wat helaas koud was Mijn geduld is nu op , dit is de zoveelste keer dat we zo oneindig lang zitten te wachten. Ga je het zelf halen zit je daar ook minstens 30 minuten. Kunnen ze geen beter systeem bedenken voor bezorgen?? ( bezorger kan hier niets aan doen , ligt totaal aan verkeerde manier van verwerken van bestellingen. Ergste is nog kan amper sorry vanaf , ik vind 50 % van rekening terug storten !!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
1 november 2021

2 uur moeten wachten op ons eten. Aangezien er iemand hier griezeld van prei, had ik nasi zonder prei besteld. Echter zat er overal prei in.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lenny
31 oktober 2021
Dirk
31 oktober 2021
Vincent Greeven
31 oktober 2021

Heerlijke maaltijd weer. Ondanks de regen keurig op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

klaatje
31 oktober 2021

Het was heerlijk en er was ook nog een extraatje bij. Ook keurig op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacqueline
31 oktober 2021
M.lensink
30 oktober 2021

lekker eten. die kroepoek is erg heerlijk

R.Vlug
29 oktober 2021

Het was heerlijk en snel bezorgt!

koster
28 oktober 2021

precies op de tijd dat we hadden afgesproken was de bezorging in huis. het was weer hartstikke lekker

Renate
28 oktober 2021

De bezorger was ok. Maar heb zowel bij de tijd als bij de opmerking gezet dat bezorging niet voor half 8 mag plaatsvinden ivm bezoek nl. Tocfh 20 minuten te vroeg bezorgd. Heb geen magnetron!!!!!!!!!!!!!

JPN Hardenberg
27 oktober 2021

Buitengewoon positief. Het was er heel snel (20 min.) en echt gloeiend heet. Het was ook erg lekker. De bezorger was vriendelijk. Als dit restaurant wokgerechten zou verkopen (die kartonnen bakjes met wokgerechten) zou ik die zeker weten ook bestellen!

Frederik
26 oktober 2021

Wederom erg lekker gegeten (maandmenu i.d.g.) en bezorger was tevens mooi op tijd!

Lenny
24 oktober 2021
Eric
23 oktober 2021

Het eten was niet fantastisch, vlak van smaak

dick verhagen
23 oktober 2021
Ben
23 oktober 2021

Snel bezorgd en kwaliteit constant.

Michel en Ellen
22 oktober 2021

Alles perfect, zoals we gewend zijn van Lin Fa en de bezorgers

Veenendaal
19 oktober 2021

De loempia's waren sompig, waterig en zat weinig smaak aan en er zat alleen maar tauge in. De bak babi pangang was gaan lekken en de chili saus ook alles lag door de tas heen.

Coby
18 oktober 2021

Als kind aten wij altijd in het restaurant wat toen heel bijzonder was! 40 jaar verder en nog altijd erg lekker!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hol
17 oktober 2021

Prima kwaliteit en keurige tijdige levering

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Barneveld
17 oktober 2021

Was weer heel snel met bezorgen en was weet lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marv
16 oktober 2021

Was weer heerlijk, nette bezorger.

Henk van Dijk
15 oktober 2021

Altijd goed, lekker en snel. Super restaurant! Al sinds begin jaren 70 klant!😊👌

Juul
15 oktober 2021
De Jonge
14 oktober 2021

Zoals altijd heel lekker gegeten!

Suus
14 oktober 2021

Erg lekker gegeten.

Marga Behrens
14 oktober 2021

Zo als altijd weer geweldig! Heerlijk eten en dan staat het ook nog op de juiste tijd klaar.

Mieke
13 oktober 2021

Zoals altijd, heel smakelijk

mien
13 oktober 2021
verdonk
12 oktober 2021

was niet echt heet meer lauw

Ewoud Smit
11 oktober 2021

Snel bezorgd. Prima kwaliteit

R holo
10 oktober 2021

Erg tevreden. Prims aflevering. Op tijd en zoals afgesproken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frans
10 oktober 2021

Netjes op tijd geleverd en alles super heet Heerlijk gegeten Voor de eerste keer besteld maar zeker voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

hoekstra
9 oktober 2021
Lenny
8 oktober 2021
Gijsbert
6 oktober 2021

'zo snel mogelijk' duurt toch ruim 3 kwartier, da's lang, verder kwaliteit weer prima gelukkig

Adri
4 oktober 2021

Het was weer heerlijk goed warm en een vriendelijke bezorger toppie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mario
4 oktober 2021

Eten was perfect en snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carla B
3 oktober 2021

Zoals altijd was het eten ontzettend lekker. Hartelijk dank daarvoor

Jeroen
3 oktober 2021

Het was lekker eten en het enige ter verbetering is dat de bezorger 15 minuten te vroeg was. Ter verduidelijking dit is helemaal niet erg hoor ;)

M.lensink
2 oktober 2021

Fijne bezorging Papier was een beetje vochtig om dat de buitenkant van het bakje vochtig was van de saus

E. Smit
29 september 2021

Prima kwaliteit en keurig op tijd bezorgd.

J.Schrijverd
28 september 2021
Dia Hendriks
27 september 2021

Laatste tijd wordt er veel van het gerecht vergeten en is het lauw.

De kritische smuller
27 september 2021

Nu eens een vega maaltijd besteld. Weer smullen, per omgaand, warm afgeleverd. SupeB

Jolanda
27 september 2021

1 woord!! Goddelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dick verhagen
26 september 2021

3 kwartier te vroeg afgeleverd, niet echt een probleem, waren al thuis

ARG Saliman
25 september 2021

heerlijk zelf elke keer, echt aanrader top kwaltijd

Wim van Dijk
24 september 2021

Het bestelde werd correct en snel bezorgd en voldeed volledig (zoals altijd) aan mijn verwachtingen.

Barneveld
24 september 2021

Was weer snel bezorgd TOP

Cees
24 september 2021

Zeer goede smaak en snel geleverd

Donnie
22 september 2021

Heerlijk eten en heet op tafel. Vriendelijke bezorger, levering ZEER snel. Hier kan menig restaurant nog wat van leren.

Verhoeven//Vlaanderen
21 september 2021

En dan vandaag de recensie: aangezien wij ons eten meegenomen hebben naar huis (Duitsland) en het daar dan weer warm maken smaakte het toch weer overheerlijk. Jullie blijven ons lievelings-chinees-restaurant 👍👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Xx
16 september 2021

Op tijd bezorgd en eten was goed warm.

Yvonne
16 september 2021

Prima .. lekker en snel bezorgd

Michel en Ellen
15 september 2021

Altijd lekker en snel!

Dave
15 september 2021

Top! Aantal keer eten besteld verschillende gerechten heerlijk en smaakvol. Echt verweg de beste chinees in de omgeving!! Bezorging altijd keurig binnen een half uur. Ik kan iedereen aanraden om hier eten te bestellen.

Artur
13 september 2021

Beste!

Paula
11 september 2021

Op tijd bezorgd. Het eten was heerlijk en nog goed warm

Glenda Budel
11 september 2021

Alles was erg lekker en mooi op tijd bezorgd.

M.lensink
11 september 2021

Prima eten

Fluffy
11 september 2021

Overheerlijk. Maar ben van groente. Die mis ik. Bak paksoi erbij en ik ben echt blij. Voor die prijs mag dat erbij.

Merkestijn
10 september 2021

We hebben vrijdag om 18.00 U eten van Linfa gekregen. De smaak was erg lekker, heerlijk, alleen was het erg lauw, dat vonden we tegen vallen, moesten het opwarmen terwijl we het gelijk bij binnen komst wilde eten. En er zat geen sambal bij, terwijl we het bij de opmerking hadden genoteerd. Dus al met al wel jammer, want we eten het niet zo vaak, (omdat het best wel prijzig is voor ons), en dan is het een teleurstelling dat het zo lauw was.

John
10 september 2021

Altijd op tijd, top kwaliteit keer op keer

Cees
8 september 2021

Zeer lekker en snel en goed bezorgd

Bert Vermeulen
7 september 2021

Het was ronduit slecht gadogado was mega nat en de bami was weer met vlees en prei terwijl ik het er notabene bij gezet had en had een hele rare bijsmaak. Ik kom morgen de nog volle bakjes wel terug brengen en ik wil mn geld terug dan!

AO
6 september 2021

Aangenaam verrast - laatste keer waren gerechten wat flauw van smaak en daarom al zeker 1 jr niets besteld. Nu toch nieuwe kans gegeven en heel smakelijke maaltijden. Volgende keer duurt geen jaar meer.

Jacques
5 september 2021

Het was weer TOP! Keurig op tijd en lekker warm, prima van smaak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J. Jansen
5 september 2021

Perfect zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bsrt
5 september 2021

Perfect, heerlijk eten supersnel bezorgd

Lenny
1 september 2021

👍👍👍👍👍

Tineke
1 september 2021

Het smaakte zo als altijd heerlijk!!!!

Kay
31 augustus 2021

Jammer dat er nergens vermeld staat dat ze maar tot acht uur bezorgen.

Martin van Bruggen
30 augustus 2021

Goed eten en op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

greet
29 augustus 2021

Op tijd bezorgd, warme gerechten, goed van smaak, kortom heerlijk gegeten!

E. Niemeijer
29 augustus 2021

De bezorger verontschuldigde zich netjes maar het potje met Sambal was open geschoten en dus zal de hele bestelling onder.

Catriona
28 augustus 2021
R Boshuis
27 augustus 2021

Het eten was heerlijk goed verzorgd en voldoende zijn dik tevreden!!!!!!

Lenny
25 augustus 2021

Zoals altijd top👍

Annemarie v Nieuwenhuizen
24 augustus 2021

Sushi was heerlijk , top hoor zag er ook prachtig uit

Adriaansen
23 augustus 2021

Nog even vooraf gebeld voor de optie glutenvrije gerechten. Keurig te woord gestaan en lekker gegeten.

Adri
22 augustus 2021

Eten was weer heerlijk en goed warm en snel bezorgd binnen een half uur top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Agnes Breekweg
22 augustus 2021
Jos en Corrie
22 augustus 2021

Telefonische bestelling op tijd klaar. Fantastisch eten. Voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Barneveld
22 augustus 2021

Snel bezorgd en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anneke
22 augustus 2021
Takken
21 augustus 2021

Erg goed

r d r
21 augustus 2021

Slechtste wat ik ooit ontvangen heb. Was 1e en tevens laatste keer hier.

Dia Hendrijs
18 augustus 2021

Eten van Linfa is altijd lekker. Bezorging altijd op tijd. Alleen jammer dat je Pangsit niet op de website kunt bestellen. Dit is altijd apart, maar dan moet je dit ook altijd apart afrekenen. Tegenwoordig niet meer van deze tijd.

Reactie van Lin Fa

Pangsit goreng staat nu ook op het online bestelsite nr 604

Cbm
18 augustus 2021

Zoals altijd heerlijk . Echt een feest

Koos
15 augustus 2021

Babi pangang als altijd weer prima en heel smakelijk. Mooi mager vlees en royale portie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Adri
15 augustus 2021

Eten was heerlijk en goed warm en snel bezorgd door een vriendelijke bezorger .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cossio
14 augustus 2021
Judith
9 augustus 2021

Heerlijk! Weer echt lekker gegeten van Lin Fa.

Wil
8 augustus 2021

Heerlijke Indische rijsttafel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frederik
7 augustus 2021

Helaas verkeerde bestelling ontvangen (i.p.v. Thaise Kip nr. 3500 een groenteschotel gekregen: nr. 3555 ? ) Weliswaar lekker, maar helaas niet wat ik besteld had. Bezorger was wel mooi op tijd.

M.lensink
7 augustus 2021

Prima

Joe
7 augustus 2021
mgjb
6 augustus 2021

Heerlijke wan tan soep en kong po kai

Rita Boshuis
6 augustus 2021

De For Nam was geweldig De pisang was niet zo lekker dan voorheen

Bert Vermeulen
6 augustus 2021

Sate Ajam was prima en de bami zoals gevraagd zonder vlees/prei loempia was niet zo bijzonder

Pip
5 augustus 2021

Weer lekker gegeten en ruim voldoende. Bestelling keurig op de afgesproken tijd bezorgd.

Sanne
4 augustus 2021

We zijn altijd erg tevreden over lin fa. Dit keer viel de nasi goreng met runderlende ons wel wat tegen. De bami rames was wel lekker. Volgende keer nemen we de nasi goreng niet meer. Verder prima, alles was goed warm en netjes op tijd bezorgd.

Joke Drost
4 augustus 2021

Wat een heerlijk Restaurant. . Ik/wij zijn al jaren vaste klant. Vriendelijk (altijd) en zorgzaam. De gerechten zijn echt TOP. Nee nergens anders dan bij Lin Fa eten wij oosterse gerechten. Zeg maar wij zijn verwend.

JPN Hardenberg
2 augustus 2021
Barneveld
1 augustus 2021
A. Korfage
1 augustus 2021

Het voorgerecht was lekker maar het hoofdgerecht viel ons tegen. Het vlees was taai en smaakte niet erg lekker, de vis was redelijk. Misschien moeten we 2 aparte gerechten bestellen ipv het maandmenu

Monica
1 augustus 2021
Onkels
31 juli 2021

Eten is prima en bezorging was eveneens prima en keurig op tijd

Henk vd Hoek
28 juli 2021
mien
27 juli 2021

prima

Henk vd Hoek
27 juli 2021
ARG Saliman
27 juli 2021

echt bijzonder lekker Chinese eten, zelf elke keer, daar ben ik gewend aan jullie... maar deze keer ook heel dikke complimenten over de Indische gerechten wat heb ik bestelled,, echt heerlijk,,,,, jullie zijn echt aanrader,,, en bedankt voor jullie kwaltijd , Gr

Jan
27 juli 2021

Heerlijke maaltijd, keurig op tijd bezorgd.

Henk vd Hoek
26 juli 2021

Heerlijk eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Visser
24 juli 2021

Op tijd bezorgd en uitstekende kwaliteit

A.M.B. Boncza Rutkowska
24 juli 2021

Heel good

I.
21 juli 2021

Het maandmenu is niet te vergelijken met Tong Ah die tot voor kort in Zeist zat. Erg weinig!

ten Boske
19 juli 2021

Bestellen, uitvoeren, kwaliteit, snelheid en bezorging zijn zoals dat behoord te zijn: Zeer correct!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alie
18 juli 2021

Het was heerlijk.

Lenny
16 juli 2021

Heerlijke sushi’s

Ewoud Smit
16 juli 2021
Bosch
13 juli 2021

Heerlijke Sushi. Ook de rest was weer heerlijk zoals we inmiddels gewend zijn. Netjes bezorgd.

Ann
12 juli 2021

Heerlijk gegeten!

Rebecca
10 juli 2021

Voor t eerst laten bezorgen bij Lin fa. Normaal altijd afhaal. Snelle bezorging, alles goed warm. Heerlijk gegeten zoals altijd!!!

Marga Behrens
9 juli 2021

Weer heerlijk gegeten!

M.lensink
9 juli 2021
Marian van Mourik
9 juli 2021

Prima kwaliteit. Goed warm! Bezorging was iets te vroeg, maar gelukkig waren we al thuis

Hendrik
7 juli 2021

Prima ,was heel lekker. Bezorging precies op tijd.

frank kalis
5 juli 2021

Dit keer veel vet in sateh, daging smoor en babi pagang..viel erg tegen…niet lekker helaas..

Johan de Kruijf
5 juli 2021

Jammer er was geen sambal / of saus voor de loempiates bij

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dick
4 juli 2021

Helemaal top, en de sushi verrassend lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sanne
4 juli 2021

Heel tevreden, zoals andere keren. Wat ons betreft ons vaste bestelpunt voor Chinees.

mhjb
2 juli 2021

Zoals steeds weer heerlijk! Wan tan soep en Siew Ab.

Gerrit
2 juli 2021

Nette bezorgers. Netjes op tijd en lekker warm

Bosch
30 juni 2021

Heerlijk gegeten en netjes en snel bezorgd

Teuwen
30 juni 2021

lekker, goed verzorg met veel verse producten

de Smuller
28 juni 2021

Gesmuld

Ria
28 juni 2021

Kippensoep besteld maar tomatensoep gekregen foutje

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robin
24 juni 2021

We bestellen vaak bij Lin Fa. Het is altijd goed! Meeste gerechten niet te zout vooral, wat vaak wel zo is bij andere Chinezen. Erg lekker, en snel.

Lenny
23 juni 2021

Heerlijke sushi’s

Peter Van Der Lichte
23 juni 2021

Eten was niet spectaculair en eigenlijk tegenvallend

Lekker eten
23 juni 2021

Erg goed, smaak vol goed gaar prima

Ton
21 juni 2021
Oostdijck
21 juni 2021

Het eten is goed. Nu voor de tweede keer 30 minuten wachten op mijn online bestelling een uur voor ophalen besteld. 18:50 uur ophalen, 18:45 uur aanwezig en betaald. Het is bijna klaar werd er gezegd. Na 30 minuten zonder excuses het heerlijke eten gekregen. #ditwasdelaatstekeer 😡

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Judith
18 juni 2021

Viel een beetje tegen vandaag, anders dan normaal. 2 keer rijst gekregen ipv 1x rijst en 1x bami zoals besteld. Babi pangang aan de droge kant, Tjap tjoy beetje flauw en champignons niet goed gaar.

R.Hartgers
18 juni 2021

Vorige keer was het slecht. Toch nog een keer geprobeerd en dit was echt super. Dus het kan wel.

Niels
17 juni 2021
Pim Kaarsgaren
15 juni 2021

Topkwaliteit, perfecte smaak

M.lensink
12 juni 2021

Prima

Hans de Raaij
11 juni 2021

Nog steeds ruim voldoende en lekker vers. Goed van smaak. Precies op tijd bezorgd, vriendelijke bezorger. Prima!

de Smuller
8 juni 2021

Als van Altijd. Smullen

R. Lippmann
6 juni 2021

Eten was lekker en meer dan genoeg, alleen n beetje teveel afgekoeld en 20 minuten te vroeg

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hoefste
5 juni 2021

Was voor 16:30 bezorgd, kwam om 17:15

Jan
2 juni 2021
Frank
1 juni 2021

Lekker en snel...morgen de rest..

Anoniem
31 mei 2021
clinsley
31 mei 2021

altijd goed lekker en mooi op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

jan v.
27 mei 2021

Uitstekend als altijd

Lenny
26 mei 2021

Heerlijk verse sushi s.

klaverdijk
25 mei 2021

Alles was naar wens!

Saskia
25 mei 2021
Frank
24 mei 2021

Zeer goed en smakelijk !!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jansen
24 mei 2021

Heerlijk en goed warm. Een tikje later dan afgesproken maar dat mag geen naam hebben. Geweldig lekker gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ton
23 mei 2021

Combinatiegerecht voor 2 personen. Heerlijk. De broccoli met biefstuk was geweldig mals vlees en de broccoli knapperig en mooi groen. Aanrader.

Sjaak
23 mei 2021

Was weer goed. Lekker warm en op tijd

Machteld
23 mei 2021

Heerlijk gegeten!

M.lensink
21 mei 2021

Prima

De kritische smuller
20 mei 2021

Picco bello. Op tijd, dank voor de kroepoek udang, goed warm. Lekker gesmuld!

Heere-Bosboom
18 mei 2021

Gerechten waren prima, erg veel voor 3 personen maar dat zijn we van iedere chinees restaurant gewent. Voor herhaling vatbaar dat zeker. Bezorging 10 minuten later dan we hadden afgesproken, maar geen probleem hoor. Loempia was erg vet en te hard doorgebakken, dat was de enige min. Vriendelijke groet Cor Heere.

Cor
18 mei 2021
Wilco
17 mei 2021

Altijd heerlijke maaltijden. De loempia met rundvlees is een aanrader. Zeer vriendelijke bezorgers.

Johan
17 mei 2021

Het was weer goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ab
16 mei 2021

Heerlijke foe tong hai-Babi pangang , meer dan voldoende voor 2.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ester
16 mei 2021

Goed eten, precies op tijd geleverd, 5 minuten van te voren een belletje zodat we klaar stonden. Helemaal top geregeld!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hol
16 mei 2021

Op de rauw champignons en koude miehoen na, was het verder prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lenny
15 mei 2021

Heerlijke sushi!👍

Hans de Raaij
15 mei 2021

Combischotel voor een lersoon gehad: babi pangang met foe yong hai. Prima gegeten: goed van smaak, ruim voldoende en vers. Ik eet vaker van Lin Fa.

van Elst
15 mei 2021

Een heerlijke maaltijd voor het gehele gezin laten bezorgen! Keurig op tijd bezorgd; vriendelijke/ nette bezorger. Helaas hadden we geen cash in huis om de bezorger een fooitje te geven; TIP: misschien kan er op de bestelsite ook de optie "Fooi voor de bezorger" worden opgenomen. Enkele bezorgsites doen dat al, met een zelf te kiezen bedrag.

Nemeijer
15 mei 2021

Zoals altijd heerlijk, alles vers en grote porties. Geweldig dat ze rekening houden met allergieën!

Vet
14 mei 2021

Heerlijk

Frank
12 mei 2021

zeer goed en lekker. Ook op tijd bezorgd

Ria
12 mei 2021

Een sticker op de gerechten plakken zodat je weet wat er in zit vooral als alles met dezelfde saus is

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

cornelis
10 mei 2021

De lekkere maaltijd werd keurig verzorgd op de gevraagde tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

MichEl
9 mei 2021

Als altijd TOP

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M.lensink
8 mei 2021

prima

Henk
6 mei 2021

Wij hadden vandaag eten besteld. Het was super lekker. Het vlees heerlijk mals. De bami was goed gevuld en het waren royale porties. Linfa in Zeist is een echte aanrader.

Annemieke
3 mei 2021

Het was weer heerlijk!

Steve Rachied Kumar
3 mei 2021
Marie de wit
3 mei 2021

Was prima, helaas was t voor ons niet duidelijk welke saus over welk gerecht moest; welke over de eend en welke over de forlam. Daarnaast hielden we dan nog een bakje saus over ??

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anomiem
3 mei 2021
Kramer
2 mei 2021

Het was heerlijk! Vlees was lekker mals.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wessling
2 mei 2021