Reviews from Lin Fa Zeist

Recent reviews

5.0
C. J. Van Haselen
8 December 2023

Keurig meisje bracht de de bestelling echter deze werd 50 minuten te laat bezorgd. Bij het contact zoeken met Lin Fa per telefoon kreeg ik een engelse tekst te horen.

Anonym.
2 December 2023

Super!

Jolanda
1 December 2023

Was erg lekker, maar in beide gerechten wel erg paddenstoelen!!

Hengel
30 November 2023

Altijd lekker

Cynthia
28 November 2023

Heerlijk gegeten, alles smaakte heel vers en niet te zout. Vriendelijk personeel

E. Smit
26 November 2023

Bestelling bij 1 uur na afgesproken tijd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ida Van Ekeren
25 November 2023

Heerlijk eten en keurig bezorgd! Alles correct afgehandeld.

Kaat
25 November 2023
Monic
24 November 2023

Smaak goed

Arnold
23 November 2023

Het was weer lekker

Mariska Venema
22 November 2023

Op tijd, goede service, heerlijk vers eten! Koe la youk to die for!!! Echte aanrader

Mike&Barbera
19 November 2023

Al 20 jaar tevreden klant.

Michel Maarschalkerweerd
19 November 2023

Eten was top,maar voortaan beter de bestelling bekijken voor dat ze gaan koken.

Yvonne Westen
19 November 2023

Goed en lekker eten. Aardige bezorgers.

LoPo
19 November 2023

Keurig op tijd bezorgd. Vooral de loempia's waren goed warm en heel lekker.

Dijk
18 November 2023

Lekker eten voor een redelijke prijs

Barneveld
18 November 2023
C Zeeuw
14 November 2023

De bestelling klopte niet!

Lex
13 November 2023

Gewoon lekkere maandmenu

Mieke Kroep-Helsdingen
12 November 2023

Bezorging was halfuur te laat. Heb gebeld. Enige reactie: is onderweg, eet smakelijk. Geen sorry. Eten was niet erg warm.

Bonefaas
11 November 2023

Eten was goed alleen de bestelde kroepoek was niet mee geleverd.

M.lensink
11 November 2023

Heerlijk was het eten

Geert
6 November 2023
Eveline Vlug
6 November 2023

Heerlijk gegeten. Echt een aanrader.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

John
6 November 2023
Karin Leusink
6 November 2023

Zoals altijd weer prima! ... De bestelling kwam 15 min eerder mijn favoriet De nassi met Tjapjoy en Babi Pangang smaakte heerlijk!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Yvonne
6 November 2023

Eerste keer dat we hebben besteld, Zal zeker niet de laatste zijn. Bezorging netjes op tijd, na ontvangst van berichtje dat de bezorger onderweg was. Lang niet zulke heerlijk loempia’s en super malse babi pangang gegeten. Komen zeker terug.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Christa
6 November 2023
Mireille
6 November 2023

Vegetarische nasi besteld, omdat deel van het gezin geen vlees eet, maar de nasi wel met vlees ontvangen. Telefoonnummer lijkt wel afgesloten, dus kon geen contact krijgen.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jack
5 November 2023

Ik heb vanuit thuis besteld om vervolgens het eten om 18 uur op te kunnen halen. Aangezien ik te vroeg was en het erg druk was op dat moment ben ik gaan zitten en wachtte ik tot mijn naam werd geroepen. Helaas gebeurde dit niet (er zat nog een man te wachten die al voor mij binnen was) en om 18.15 uur ben ik naar mijn bestelling gaan vragen aangezien het personeel niks stond te doen. Hierop kreeg ik antwoord dat ik mij had moeten melden. Misschien zie ik dit verkeerd, maar waar is de klantvriendelijkheid en bediening in deze gebleven? Sinds wanneer blijft het personeel staan kletsen met elkaar om ondertussen 2 klanten te laten wachten en niet eens te vragen of ze kunnen helpen? Vervolgend blijkt het eten er al even te staan en wordt mij ook nog verteld dat ik het fout doe?? Dit was sinds lange tijd de 1e x dat ik weer bij Lin Fa kwam en gelijk ook de laatste keer. Dit is niet de manier waarop er met klanten omgegaan hoort te worden. De manier van te woord staan vond ik ronduit onb

René
5 November 2023

Lekkere loempia's, goed gevuld en prima van smaak. Aan te bevelen! Bestelling was op gewenst tijdstip tijdstip klaar en goed warm. Voor herhaling vatbaar.

Henk
4 November 2023
Rowell Westra
4 November 2023

Top eten!

John Stewart
3 November 2023

Altijd top kwaliteit

Leo Kroon
3 November 2023
Daniel
2 November 2023
Inge van Lokven
30 October 2023
André
29 October 2023
Katie
28 October 2023
Michiel
28 October 2023

Heerlijke knapperige loempia’s. Veel lekkere vegetarische gerechten.

John
28 October 2023

Geen verbeterpunt

Ab de Boer
27 October 2023

Zoals altijd weer op tijd bezorgd en de maaltijden waren ook weer prima.

Daphne Tollenaar
27 October 2023

Het eten smaakte wel goed, maar het is verre van netjes aangekomen. Waarschijnlijk zaten de bakjes niet goed dicht, want de saus die bij het vlees hoort zat door de hele tas en was zelfs de bak nasi ingelopen. Toen we alle bakjes eindelijk van saus hadden ontdaan zodat we deze op tafel konden zetten was het eten inmiddels koud geworden. Erg zonde van het eten.

Ron den Haan
26 October 2023

Eten ruim half uur te laat. Eten was niet warm meer , moest eerst in de magnetron. Erg jammer.

Klant
26 October 2023

Voor ons al vele jaren een begrip in Zeist en altijd top kwaliteit. Zeer goed verzorgd en overheerlijk.

Ton verschuren
25 October 2023

Het eten werd meer dan half uur later bezorgd.

Franka Overeem
23 October 2023

Beter kan niet, zelfs als het eten vanuit Zeist naar Soesterberg wordt gebracht! Topkwaliteit en top bezorgers.

alice
23 October 2023

Afgelopen zondag besteld, eten kwam na 60 min aan wat niet erg is (gingen al uit van drukte). Echter is de bestelling koud afgeleverd, na telefonisch contact werd er geopperd dat wij het maar op moesten warmen. Slechte service en slechte afhandeling.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marga Behrens
23 October 2023

Duurde vrij lang, maar begrijp dat dat soms kan bij drukte. Is alleen vrij vervelend als je trek hebt.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Sanne
23 October 2023

Lekker gegeten, mooie verse producten. Goed warm bij bezorging. Alleen zat de bestelde kroepoek er niet bij, wat de kinderen wel jammer vonden.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

mieneke
23 October 2023
Barneveld
22 October 2023
A
22 October 2023

Helaas zat de bestelde kroepoek er niet bij. Maar wat er wel was, was erg lekker.

Myrna de Groot
22 October 2023

Eten was heerlijk

Arthur
21 October 2023

Vers en smakelijk 👍🏻

Rein
21 October 2023

Bezorging was 45 minuten later en heb moeten bellen. Dat was ivm kinderen niet zo handig.

Bas
20 October 2023

Zoals altijd, prima in orde!

Kwama
20 October 2023

Ik had niet het gevoel dat ik chinees aan het eten was, maar een goedkope namaak chinees uit een potje. Ik had me zo op verheugd om lekker chinees te gaan eten. Erg jammer omdat ik een andere chinees in Zeist wilde proberen. Gemiste kans.

terol
16 October 2023

het eten was goed warm alleen wat laat+30minutenwas wel grote bestelling 7 personenkortom alles prima

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Stuivenberg
16 October 2023

De kwaliteit van het eten is prima smaak vol alleen wordt het eten koud bezorgd erg jammer moeten op warmen in de magnetron overweeg om geen bestelling meer te plaatsen

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Griffioen
15 October 2023

Bestelling was stipt op tijd. Het eten was wat betreft kwaliteit in orde maar helaas werkelijk alles was niet op temperatuur. Tot aan de soep aan afgekoeld. Dit was wel een domper. Niet ideaal om voor meerdere personen alles te moeten opwarmen en helaas ontbrak de kroepoek. Dus wat ons betreft een groot verbeterpunt eten op temperatuur en zeker ook alles leveren waarvoor de klant betaald heeft!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Met smaak gegeten
15 October 2023

Niets op te merken, dat zou zoeken zijn en dat is onzin. Jullie doen het goed, met passie en dat samen met goede koks jullie eten een warenbeleving, top!

mgjb
13 October 2023

Wantan soep en ma po ha waren weer heerlijk!

Jan.
12 October 2023

Prima verzorgd gerecht, heerlijk!

Henk van Dijk
11 October 2023

Altijd top!

MM
11 October 2023
Peter
10 October 2023

Zoals altijd uitstekend

D.
8 October 2023

Om 2 uur ‘s middags al besteld voor 18:15 uur. Kwam alsnog 45min later.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Gerard
8 October 2023

Goed op temperatuur, smaakvol. Niet vet. Voor herhaling vatbaar.

Wim In 't Veld
6 October 2023

Jammer dat ik niet op tijd een bericht kreeg dat de bestelling niet doorging

Michel Smit
5 October 2023

Goed eten en netjes optijd geleverd

Chris
5 October 2023
Jose van der Zeeuw
3 October 2023

Het was heerlijk en duurde niet lang voordat het eten bezorgd werd. Top!

Ruud
2 October 2023

Eerste bestelling via site. Was prima op tijd klaar toen ik kwam halen. Nog ff de smaken leren in vergelijk met de andere restaurants

Jansen
1 October 2023

Heeeeeeelijkkkkk

Michel Maarschalkerweerd
1 October 2023

Eten was goed maar als je vraagt om geen champignons erin te doen en je doet het toch doe je je huiswerk niet goed, beetje jammer.

M.lensink
30 September 2023

heerlijk eten, prima bezorging

John
30 September 2023

Smaakte prima geen verbeter punten

Yvonne Westen
24 September 2023

Ik kom al jaren bij Lin Fa, vanwege het lekkere eten en de vriendelijke bediening.

Ton verschuren
24 September 2023
Familie W
23 September 2023

Te laat bezorgd, we hadden ruim 2 uur van te voren een bestelling aangevraagd voor in de avond.

Maartje
22 September 2023

Jammer dat als je iets besteld altijd iets vergeten wordt!! Bv kroepoek, saus. Terwijl het op de bon staat. Maar verder was het eten wel goed.

Johanna
19 September 2023

Heerlijke loempia ook de babi pangang was lekker alleen was het een beetje lauw

Manon
18 September 2023

Compliment, voor de nette keurig op tijd is er bezorgd. We hadden pangsit goreng besteld, helaas geen vlees erin alleen maar deeg. Jammer want we vinden dit namelijk erg lekker

Henk
18 September 2023

Lekker eten en precies op de bestelde tijd gebracht. Super

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Rob Marissen
17 September 2023

Eten was goed . Goede porties en lekker van smaak. Soep was hellaas weer lauw en geen sambal bij geleverd. (Wel om gevraagd)

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Gea
16 September 2023

Alleen jammer dat de gevraagde menukaart niet bij de bestelling zat.

Lex
16 September 2023

Gewoon lekkere hap

Ed de Gruijter
15 September 2023

Kreeg de indruk dat de portie dit keer aan de kleine kant was.

Karin
15 September 2023

We hebben weer heerlijk gegeten. Alles was keurig op tijd klaar en de smaak weer top

Twan Meeuws
15 September 2023

Weer een heerlijk maandmenu besteld. Bezorging was vrij snel. Helaas was men de kroepoek vergeten. Hopelijk volgende wel erbij.

JJ van de Kraak
12 September 2023
N Torn
10 September 2023

Heerlijk eten in goeie porties

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Erik
9 September 2023

Heerlijk eten, lekker vers en mooie zaak

Frederik
8 September 2023

Smaakte wederom prima.

Emmy Velner
4 September 2023

Het vlees van de babibang en de kip van de tjaptjoy was taai. Jammer.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Maya
3 September 2023

Snel, lekker & vriendelijke bezorging

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Westbroek
2 September 2023
Brigitte
1 September 2023
Willem
31 August 2023

Op tijd en eten erg lekker

Johan van Vuuren
30 August 2023

We moesten helaas een uur wachten op de bestelling. Bovendien kregen we 2 x kippensoep terwijl ik 2x tomatensoep had besteld.

Reaction from Lin Fa

U had besteld combinatie tjap tjoy en foe Yong hai met vegetarisch bami En 2 kippensoep. Uw kan uw bestelling terug zien.

Hanneke Hoffland
29 August 2023

Eten perfect maar jammer dat het niet precies was wst ik besteld had

Reaction from Lin Fa

U had besteld maandmenu met bami Opmerking, ipv witte rijst met nasi Wij hebben nasi goreng bij gedaan. U kunt uw bestelling terug zien.

Louis
28 August 2023

Eten is prima en goed warm.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marion
28 August 2023

Was heerlijk,minpunt word ruim te vroeg bezorgd.

Kaat Schreuders
27 August 2023

Heerlijk en vers gemaakt.

Albert van Klooster
27 August 2023

Bestelling was bijna koud, plus weinig saté erbij

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Victor
26 August 2023

Was wederom verrukkelijk

Gea
24 August 2023

Heerlijk gegeten en perfecte bezorging!

M.
24 August 2023

Afhalen keurig op tijd, vertrouwelijke smaak!

Anne
21 August 2023

Prima, vriendelijke en snelle bezorging!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

J van den Top
20 August 2023

De bami was goed maar de babipangang was smerig het was van mannetjes varkensvlees en dat ruikt heel smerig en de smaak is niet lekker ik hoop dat het verbeterd

Hj
20 August 2023

Ben sinds 1975 klant en ze hebben mij nooit teleurgesteld, gaan ook in het menu met de tijd mee... Ga zo door...

Yvonne Westen
20 August 2023

Er komen altijd leuke, vriendelijke bezorgers het eten brengen, top. Deze keer was de bezorging een kwartier later dan ik had aangegeven, jammer. Het eten was zoals altijd lekker.

Caro Homoet
20 August 2023

Het viel me tegen wat ik besteld had. Krokant gebakken kip in ketjapsaus. De kip was niet krokant en de saus bevatte m.i. veel suiker. Jammer ik had me erop verheugd.

Mo
20 August 2023
Cor Pronk
19 August 2023

Zoals gewoonlijk was de bezorging en eten weer prima!!

mgjb
18 August 2023

Voor het eerst een Indische rijsttafel A besteld. Dus de chef kan dus niet alleen chinees maar ook heerlijk indisch koken. Zeer malse rendang. Grote maaltijd, wij (75 jr) kunnen er twee keer zeer ruim van eten! Chapeau.

Adrie
16 August 2023

Eten is saai, teveel op de Nederlandse smaak gericht. Jammer dat er weinig echte smaak aan de maaltijden is. Bezorging keurig op tijd

Martien
16 August 2023

Top! Keurig op tijd en weer heerlijk gegeten!

Albert
15 August 2023

Zoals gewoonlijk

stewart
14 August 2023
wim Buis
14 August 2023

heeft ons prima gesmaakt en prachtig op tijd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Rebelrebel
13 August 2023

Was heerlijk,aardige en nette bezorger,

Gerard
13 August 2023

Was weer lekker. Goede kwaliteit en goed op temperatuur.

mgjb
11 August 2023

Heerlijke wantan soep en ma po ha. Zeer verse ingredienten, lekker pittig bereid. Ik begrijp niet hoe ze het voor elkaar krijgen zo lekker te koken met zo'n uitgebreide kaart! Daar moet een top chef in de keuken staan.

Monique vB
9 August 2023

In Tjap tjoy had wat meer verschillende groente in gemogen. Vrij "bleekjes".

Annemarie
9 August 2023

Heerlijk eten en vlotte levering.

Fransje
8 August 2023

Erg lekker snel en warm geleverd, top!

Verburg
8 August 2023

jammer dat de kroepoek er niet bij zat. de rest was super lekker

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Barneveld
7 August 2023

Was snel bezorgd en heel lekker

Bastiaan
5 August 2023

Lekker & goede hoeveelheid

Mieke Kroep-Helsdingen
5 August 2023
Moniek
3 August 2023
Lippmann
3 August 2023

Het eten was weer prima, we hebben ervan gesmuld! Wij bestellen regelmatig en blijven dat doen.

Wilma Breddels
1 August 2023
Gerrit
1 August 2023

Mooi op tijd, en heerlijk eten!

Anke
31 July 2023

Heerlijk gegeten, alleen graag de volgende keer wel even op de opmerking letten alsjeblieft.

Thoen
30 July 2023

Het was de eerste keer dat we bij jullie 'n maaltijd hebben gehaald. Ik had gevraagd om het niet te pikant te maken maar helaas was het veel te scherp! Kwaliteit daarentegen uitstekend!

Reaction from Lin Fa

We kunnen niet alle gerechten aanpassen naar de wens van onze klanten, er staan nog genoeg gerechten die niet pikant zijn.

Christa
30 July 2023
Van Haselen
29 July 2023
Dick
29 July 2023

Eten is goed, maar het afhalen is een drama ruim 20 min. na aangegeven tijd.

M.lensink
29 July 2023

Heerlijk eten Fijne bezorgd

Louis
27 July 2023

Loempia's en de baby waren prima van smaak. Bezorging was op tijd en het eten was goed heet.

Frits Wijbenga
27 July 2023

Telefonisch besteld en zelf opgehaald. Bestelling lag op tijd klaar en correct verpakt. Goede kwaliteit en heel smaakvol. Alleen geen sambal bij verpakking.

Ouwerkerk
26 July 2023

Heerlijk gegeten, zeker Voor herhaling vatbaar. Zeer vriendelijke bezorger, wel een half uur te vroeg

Wessel
24 July 2023

Altijd snel bezorg en heerlijk eten!

Helene
24 July 2023

Top!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Adri
23 July 2023

Was weer heerlijk en goed warm en op tijd klaar top.

Marjolijn
23 July 2023
Linda
22 July 2023

De gerechten in het maandmenu kwamen niet overeen met de gerechten die op de website stonden. Wij kregen casava kroepoek ipv udang. En wij kregen babi pangang in ketjapsaus ipv in rode saus. Het eten was wel erg lekker. Smiddags als besteld om om 18.30 te laten bezorgen. Maar het eten kwam een half uur te laat.

G. Klaver
21 July 2023

De bestelling werd op tijd bezorgd en smaakvol. De Sate Ajam was lekker mals en er zaten heerlijke garnalen bij de Tjap Tjoy.

Marnix solleveld
20 July 2023

We misten alleen bij onze bestelling de mini loempia's.

Sandra
16 July 2023

Heerlijk gegeten, goed vers, lekker warm, mooi op tijd bezorgd en heerlijk! Indonesische rijstmaaltijd ook heerlijk!!

Dennis
15 July 2023

De nasi was hard en oud.

Brouwers
13 July 2023

Nog nooit meegemaakt dat de kip kerrie niet eens naar kerrie smaakte. Zo vieze smaak eraan. Ging gelijk de kliko in. Babi ketjap was wel lekker.

Manfred
10 July 2023

Zoals altijd op tijd en heerlijk gegeten. Mijn favoriet in Zeist!

R.
10 July 2023
Wilco Mulder
10 July 2023
De beer
10 July 2023

Vond de chinese bami iets minder, teveel touge verder was het heerlijk

Kleuver
9 July 2023

Indische rijsttafel besteld. Heerlijk en goed verzorgt. Een aanrader voor als je geen zin hebt om zelf te koken. Netjes op afgesproken tijd , thuis bezorgt.

Barneveld
9 July 2023
Dineke de Graaf
7 July 2023

Het was weer heerlijk

Ruud Overhorst
6 July 2023

Op tijd bezorgd. Smakelijk gerecht.

TJ
3 July 2023

De rijst was niet helemaal gaar. De portie kip kerrie wordt steeds minder.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Sylvia Adriaansen
26 June 2023

Heerlijk gegeten. Was beter dan de vorige keer, andere ook misschien?

R. Lippmann
22 June 2023

Heerlijk op smaak en op tijd!

Christa
20 June 2023
Gerard
18 June 2023

Was erg goed, mooi mager vlees, krokant. Ook de Thaise Kip was goed qua smaak. Ruim voldoende om met z'n tweeën van te genieten.

Ab de Boer
14 June 2023

Zoals altijd weer prima maaltijd

Achterberg
13 June 2023

Het was perfect vandaag. Keurig afgeleverd en het was ook nog heet We hebben er van genoten Vriendelijk bedankt voor de service

Marius de Gier
9 June 2023

Zeer smaakvol gewoon top

Barneveld
9 June 2023
M.Nijenhuis
6 June 2023

was lekker

Ronald
5 June 2023

Heerlijk gegeten,

Pia
4 June 2023

Met de bezorger was niks mis maar waarom wij om 5 uur al onze bestelling kregen ipv 17.30 uur . Had dit tijdstip aangegeven omdat het meestal later komt. Vroeg of het warm kon zijn maar doordat wij moesten wachten weer koud gegeten. Om 18.03 kreeg ik bericht dat het onderweg was . Nou dat was al een uur eerder

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Wim
3 June 2023

Zoals gewend van Lin Fa, gewoon goed. Bezorging netjes op tijd en van te voren aangegeven dat zij onderweg waren.

Lisa
3 June 2023

Lekker eten en stipt op tijd bezorgd.

Yvonne van Lokhorst
2 June 2023

Voor het eerst was de loempia niet lekker, kleiner, leek wel of hij twee keer gebakken was. De buitenkant was taai, niet krokant en slecht snijdbaar

Karin
31 May 2023

Heerlijke babi pangang, Lin Fa is altijd een aanrader!

Wijbenga
30 May 2023

Kwaliteit bestelling uitstekend. Online gereed melding voor afhalen werd met 35 minuten overschreden. Goede wachtruimte.

K v Dijk
30 May 2023

We hadden de bestelling aangepast en bijbetaald om nasi i.p.v. witte rijst te krijgen, maar uiteindelijk zat er alleen witte rijst bij. En we hadden online besteld om om 18:45 op te halen en moesten vervolgens nog een kwartier wachten totdat het klaar was.

Jacco
29 May 2023

Het was de eerste keer dat we hier een bestelling deden, helaas was het eten niet warm maar koud. Erg jammer.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

N.van Bilsem
28 May 2023

De mini loempia's waren beetje taai, net alsof ze niet vers waren. Kroepoek was erg vet. De andere maaltijden die we gekregen hadden smaakten goed.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Arie
28 May 2023

Het smaakte zeer goed, snelle bezorging ook , Toppie

Mieke Kroep
28 May 2023

Bezorging was 20 minuten later dan afgesproken. Zonder bericht daarvan. Kwaliteit eten was matig.

Verkerk
22 May 2023

Online bestellen ging prima, bij ophalen hoefde ik maar even te wachten. Eten was van goede kwaliteit. Het restaurant aan de Steynlaan ziet er van binnen prachtig uit en is smaakvol ingericht.

Johan
22 May 2023

Vlees was nogal hard gebakken en aan droge kant

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Alexander
20 May 2023

Zoals altijd weer heerlijk genoten van de rijsttafel!!

Herman
18 May 2023
James
18 May 2023

Bedankt voor de extra tjap tjoy!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Anoniem
18 May 2023

Snelle levering en heerlijk eten. Ook erg fijn dat er glutenvrij besteld kan worden.

Geertje
16 May 2023

Was super lekker

Atie Stuivenberg
15 May 2023

Jammer genoeg waren de deksels van de bakjes en soep niet goed dicht waardoor alles heeft gelekt

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Henschen
15 May 2023

Eten lauw

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Pieter Eikenboom
14 May 2023
Peter Lodder
13 May 2023

+ erg snelle service + smakelijk + prima garnalen - besteld vogelnest in menu is echter geen gebruikelijk vogelnest als bij anderen (aardappelmandje) . Dat was jammer. - kip mag minder droog.

M.lensink
13 May 2023

Huisnummer en toevoeging op de wit geschilderde buiten muur onder de lamp Voor de bezorger de volgende keer

Adri
12 May 2023

Eten was lekker en lekker warm en op tijd klaar top

Marco
12 May 2023

Eten zoals altijd erg smakelijk, bestelling ca 30 minuten later dan aangevraagd via app (totaal 90 min). Een klein bericht over vertraging zou gewaardeerd worden.

Johan marks
11 May 2023

Helaas was de sambal ditmaal vergeten, maar de maaltijd was heerlijk. De vergeten kroepoek van vorige keer werd nu alsnog meegeleverd. Thx linfa

Lenny
10 May 2023

Heerlijk, zoals we gewend zijn👍👍

Peter
9 May 2023

Mihoen met Chinese garnalen gegeten. Veel groente, knapperig. Maar heel weinig smaak. Ik zal dit gerecht niet meer bestellen.

rutger brouwer
9 May 2023

Op de menukaart stonden grote vuurgarnalen, het ging om 5 iets uit de kluiten gewassen Noorse garnalen. Deze waren zolang gebakken ze het rubber worden ver gepasseerd waren. Groente bestond uit groene paprika. Schandalig

Barneveld
7 May 2023
Jos
7 May 2023

Eten mocht wel wat warmer zijn. Bami zit niks in

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

R. Lippmann
7 May 2023

We vonden de bestelling wat laat en waarschijnlijk daardoor qua temperatuur teveel afgekoeld.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Martin
1 May 2023

Het eten is altijd goed en veel

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Janneke
29 April 2023

Als altijd eigenlijk. HEERLIJK!

H.G.Klaver.
29 April 2023

Eten van zeer goede kwaliteit en erg lekker. Goede ruime porties. Online besteld en precies op de aangegeven tijd klaar om mee te nemen.

chiel wechgelaar
28 April 2023

Bestelling was voor een deel verkeerd en niet erg warm bestelling duurde wat lang ruim een uur

Lenny
27 April 2023

Heerlijk, zoals we gewend zijn👍👍

Morad
27 April 2023

Bestelling klopte niet en daarna kon ik jullie niet meer bereiken

K. de Goede
25 April 2023

We hebben twee uur gewacht op onze bestelling. Daar kwam tussendoor via de mail geen informatie over binnen. De bezorger was heel vriendelijk. Het kipgerecht was erg droog met veel vel van de kip. Bijna niet te kauwen. Bij de Babi Pangang zat bijna geen atjar, en een kleine beker saus en ook daarvan was het vlees erg droog. We hebben niet lekker gegeten. Behalve de gebakken banaan die was lekker.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Zeist
24 April 2023

Het was weer fantastisch

J. van der Zeeuw
24 April 2023

Het eten werd 40 minuten te laat bezorgd. De bezorger was vriendelijk. Het eten was heerlijk behalve de pangsit. Deze was compleet verkruimeld in de zak. Jammer.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Yorith
21 April 2023
ARG Saliman
18 April 2023

was niet zelf de kwaliteit waar ik aan gewend bent, en koud, en voor tweede keer ook geen sambel de bij, terwijl heb ik voor gevraagd, want voor de keer was ook vergeten, helaas ga ik niet meer bestellen

Johan
18 April 2023
wim Buis
17 April 2023

Kwaliteit zoals altijd, misschien iets warmer aan te leveren. Bezorgtijd goed

RIchard en Henriette
17 April 2023

Het eten was na het opwarmen heerlijk. Heel.jammer dat het zo koud was.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marion Dijkhorst
15 April 2023

Was weer een heerlijk maandmenu.

Bert Klomp
13 April 2023

Het was qua hoeveelheid voldoende, helaas niet warm en wat mij betreft mocht er wat meer saus bij. Verder prima!

Martijn
13 April 2023

Lin Fa is weer lekker als van ouds! Erg genoten van het lekkere eten! Bezorger was aardig en stipt op tijd.

Fons B
10 April 2023

Op tijd en eten prima

Maarten
10 April 2023

De tas zat vol met de rode saus, was uit de bakken gelopen. Gevolg: bakken van buiten vies en weinig saus meer bij het vlees.

Sonja van Barneveld
10 April 2023

Hebben heerlijk gegeten het vegetarisch eten was erg lekker Gaan zeker weer bij jullie eren bestellen.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Gert D.
9 April 2023

Iets langer wachten ivm de feestdagen wat begrijpelijk is. Eten was gewoon heel goed en erg veel. bestellen hier vaker.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Barneveld
9 April 2023
Joop. Janssen
8 April 2023

Ruim een half uur te laat bezorgd, maar toen heerlijk gegeten

Yvonne van den Brink
8 April 2023

Mooi op tijd en netjes bezorgd. Prima gegeten!

Frans Westerman
7 April 2023

Had iets pittiger gemogen, verder wel veel zorg aan besteed. Kom zeker terug

Alex Zander
6 April 2023

Lekkere babi pangang, verse groenten. Op afgesproken tijd was de bestelling klaar. prima eten weer!

Marie
5 April 2023

Het kan uiteraard gebeuren, de kroepoek was vergeten maar heel snel opgelost en geld voor kroepoek terug gekregen. Verder was alles lekker en vriendelijke service. Ik vind bestelling systeem ook heel makkelijk en fijn.

Daniel
5 April 2023

45 minuten moeten wachten na de afgesproken afhaal tijd. Absurd.

Versteegen
3 April 2023

Vooraf besteld, en bij het ophalen (was er op de aangeven tijd) nog een half uuur moeten wachten, terwijl mensen die aan de balie hadden besteld eerder weg waren 😞

Diepeveen
2 April 2023

De smaak van het eten was prima, echter de online bestelling van 18:15 was pas om 19:05 uur klaar. Jammer, ben veel beter gewend.

Manfred
1 April 2023

Heerlijk gegeten weer, nu vanuit de nieuwe plek op de Steynlaan.

Theo De Vries
29 March 2023

Zeer goede kwaliteit rijsttafel. Zeer mals vlees, en heerlijke groenten en ruim voldoende.

Alex
25 March 2023

Bestelling klaar op afgesproken tijd. Lekker eten (maandmenu 2ps)

mgjb
24 March 2023

Maandmenu, wantan soep: Heerlijk! Hier kunnen ze serieus lekker koken.

NN
24 March 2023

Vertrouwde setvice

W. Breddels
24 March 2023

Ik had bestelling geplaatst voor 18.00 maar het was er al om 17.05. Dat is wel heel veel te vroeg.

Reaction from Lin Fa

Bestelling geplaatst op 16.53 uur, bezorgtijd ZSM, u kunt nakijken in uw mail.

Koster
22 March 2023
Reshmi Vlug
20 March 2023

Het eten was lekker, maar ik heb niet helemaal gekregen wat ik heb besteld. Pas na 45 min kon ik het restaurant telefonisch bereiken. Toen was het al te laat om het juiste gerecht te laten bezorgen. Ik vind het jammer, zeker omdat het zo lang duurde voordat ik iemand aan de telefoon kreeg.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

JML
19 March 2023

Lekkere Babi Pangang en vlot geleverd- op zondag.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Gdonath
19 March 2023

het was erg lekker

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Lucie
18 March 2023

Bestelmogelijkheid handig. Op tijd klaar bij afhalen. Heerlijke loempia’s speciaal. Gaan we vaker doen

M.lensink
18 March 2023

De deksels volgende keer goed dicht doen, anders loopt alles er uit

A
18 March 2023

Het eten was erg lekker en de bestelling super snel. erg tevreden

Anke
16 March 2023
B van Vuuren
13 March 2023

Was weer heerlijk zoals altijd

Tara
12 March 2023

Het eten was weer heerlijk en vers. Helaas kregen we een bak mihoen ipv nasi zoals besteld. Vorige keer hadden we een incomplete bestelling, dus ergens gaat er wat mis..? Toch is de kwaliteit erg goed, en was de service vorige keer top.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Carolien van Til
11 March 2023

2 p.combinatiegerecht Kip en rundvlees prima. De groente van de gado gado mag wel wat meer bite hebben.

mgjb
10 March 2023

Voor het eerst afgehaald op de nieuwe lokatie en het was weer ouderwets lekker!

kuster
7 March 2023

zo lekker chinees heb ik nog niet gegeten, snel bezorgt en niet te duur. Heel erg lekker. Dit is nu mijn vaste afhaal en gaan eten chinees. Lin Fa ...dank ....

Dineke de Graaf
6 March 2023

Het was weer lekker na de wintersport om Chinees eten van goede kwaliteit te bestellen

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Stephan
5 March 2023

Goed zoals altijd, warm bij aankomst en netjes op tijd!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

E. Niemeijer
5 March 2023

Weer als vanouds! Heerlijk, goed warm en op tijd 👍

A Smit
5 March 2023
Lex Paat
1 March 2023

Maandmenu genomen. Smakelijk gegeten. Bezorgen beleefd

Hans Rowaan
1 March 2023

Lekker gegeten plus netjes op tijd gebracht

Adri
27 February 2023

Het eten was heerlijk en lekker warm en mooi op tijd opgehaald top👍👍👍

Tibor Haasjes
27 February 2023

Vriendelijk en snel geholpen! Eten was lekker en goed warm, ook bij thuiskomst!

Van der Ree
25 February 2023

Heerlijk.

H.Moojen
25 February 2023
Dineke van Tellingen
23 February 2023

Het was weer lekker

Van Doorn
20 February 2023

We vinden het eten bij Lin Fa erg lekker: het is smaakvol en goed op temperatuur. Het enige minpuntje is dat de bestelling niet compleet was.We bestelden aardig wat dus dat kan gebeuren, maar het is op het moment zelf wel vervelend. Gelukkig was het snel door Lin Fa opgelost, wat dan wel weer laat zien dat ze erg klantgericht zijn.

Ron van Wandelen
20 February 2023

Goed van smaak en echt warm qua temperatuur. Hoeveelheid: ik had een grote witte rijst en grote gebakken rijst besteld maar de hoeveelheid van de hoofdgerechten zouden iets ruimer kunnen.

Sanne
19 February 2023

Lekker, warm en mooi op tijd. Wederom zeer tevreden!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Izak
19 February 2023

Eten was heerlijk en keurig op tijd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

liesbeth werner
19 February 2023
Anoniem
19 February 2023
Koster
18 February 2023

het eten kwam bijna een uur later dan afgesproken, maar was wel super lekker

RM Moore
17 February 2023
R van 't Klooster
17 February 2023

Op tijd klaar om af te halen, lekker warm en smaakte heerlijk!!

Bart
16 February 2023
Evers
15 February 2023

Op de site vermelden jullie gratis bezorging. Echter bij bestellingen die wij bij jullie doen worden wel bezorgkosten berekend. Niet echt een probleem maar wel een aandachtspuntje.

Reaction from Lin Fa

Vroeger bezorgen wij gratis op onze eigen bestelsite, nu mogen wij niet meer gratis bezorgen van thuisbezorgd.

Adri
15 February 2023

Het eten was weer heerlijk en mooi op tijd top

Schipper
14 February 2023

Weer lekker glutenvrij gegeten!

Sylvia Boog-Cornelisse
14 February 2023

Heerlijk gegeten, goede kwaliteit. Bezorging ook snel.

John
13 February 2023

Alweer top!

Paula
13 February 2023

Heerlijk. Het eten was goed warm. We misten wel de babi pangang in het combinatiegerecht. Maar dat kan een keer gebeuren.

Joke Vermeulen
13 February 2023

Nasi of Bami Rammes is zo lekker, een aanrader.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

erik
12 February 2023

Heerlijk eten

Frank
12 February 2023

Het eten is altijd heerlijk, maar ondanks dat ik al ‘s ochtends om 10:00 de bestelling had geplaatst was ie er een half uur na het geplande moment nog altijd niet. Telefonisch niet bereikbaar, dus zelf op de fiets mijn bestelling maar opgehaald; beetje jammer dit.

mieneke
11 February 2023

het eten was vreselijk zo ken ik lin fa niet de loempiaatjes waren oud ,er was geen saus bij.Ook de de garnalen en mihoen waar ik doelop ben was vreselijk er was versgesnedengroente met oude tja het smaakte vreselijk ik heb alles weg moeten gooien helaas iets wat ik echt niet snel zal den maar dit kon echt niet.

Anoniem
10 February 2023

Heerlijk eten en snelle bezorging!